• Tag (1) avril...1ières tulipes pour Kalyona..

  • Commentaires

    3
    Mardi 4 Avril 2023 à 13:31

    Hej Danie!

    Jag hoppas du mår bra .

    Ska ut idag och jobba lite med mina ute platser. Har gamla växter i krukor som ska kastas och nya vår plantor ska köpas och planteras.

    Har en liten ute plats vid entren sen har jag en större på baksidan.

    Mina trädgårdsmöbler står fortfarande inpackade i plast.

    Solen skiner men det är kallt.

    Imorgon ska jag till tandläkaren och sen ska jag byta däck på min bil.

    Kyssar, Pretulia

     

    2
    Lundi 3 Avril 2023 à 19:19

    Un très très grand bravOOOO ma tite chérie!!!

    Comment vas ton époux? Toujours hospitalisé? Rien de grave j'espère!

    EnOOOOrmes bibis ma tite Danie**

    1
    Samedi 1er Avril 2023 à 15:45

    Superbe!!!

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :