• Défi(2)août, pour kalyona..summer party..!!

    Merci Ma petite Kaly...très belle récompense .. BisousDéfi(2)août, pour kalyona..summer party..!!

    summerparty

    « Dans la campagne..une petite créa..!!Tag à reproduction...Viva Italia...pour Maryse31 »
    Partager via Gmail

    Tags Tags : , , , ,
  • Commentaires

    3
    Vendredi 11 Août 2023 à 10:36

    Hej Danie!

    Jag hoppas du mår bra? Jag är okej.

    Växlande molnighet idag så nu har vi solen tillbaka. Jag hoppas det blir fint över helgen.

    Mina petunior blommor som jag har ute är inte fina längre efter all regn och storm. Ska köpa några krysantemum blommor eller " kryssboll " som de kallar dem här och sätta där ute istället.

    Önskar dej en trevlig fredag.

    Kyssar, Pretulia

    2
    Jeudi 10 Août 2023 à 14:39

    Hej Danie!

    Förtjusande crea!

    Ute är det grått och bara 13 grader varmt.

    Idag fyller mitt barnbarn Alexandra 25 

    Kyssar, Pretulia

    1
    Jeudi 10 Août 2023 à 10:43

    Sublissiiiiiiiiime ma Danie chérie!

    Merci pour tes participations fidèles!!

    Je te souhaite un agréable jeudi et te fais mille bibissss d'amitié**

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :